tisdag 17 augusti 2010

Trött på de feta anorexiorna

Kom inte med någon dum kommentar som att annorexior är inte tjocka. Läs inlägget först va!!!

Vet inte hur många gånger jag ser på fb alla dessa smala människorna skriva att de ska käka skräpmat, dricka m.m. Liksom varför äta sådan skit när man är smal? De blir ju bara fetare och fetare liksom. Själv är jag mulig och vågar inte skriva något sådant öppet för. Tänker inte skriva att jag tänker äta fet mat och bli fetare. Istället skriver jag att jag ska träna (OM JAG SKALL TRÄNA DVS FATTAR NI VÄL)!

Ser en vis person skriva på fb att hon ska äta pizza, mellan mål och massa godis m.m, jag blir illamående. Hon var smal när jag träffa henne och nu börjar hon fan bli tjock. Hennes rav är ju vidrigt stor till skillnad när jag träffa henne. Hon har väl 80a i bh storlek och nu när människan äter upp sig och blir rund så ser hennes bröst mer ut som något man kan misstolka till muskler och de syns ju knappt för att magen och "de brösten" är typ lika utstående så det blir konstig helt enkelt.

Man måste tänka på figuren, därför jag tränade, för att bli smalare och se bra ut för min pojkvän. Nu snart skall jag förnya mitt gymkort och då fan ska det bli träning! Bara min lilla fosing kunde bli bättre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar