torsdag 19 augusti 2010

Shoppat mig en mössa =)

Blev en "Emil i Lönneberga" mössa idag, lite krimskrams, underkläder och andra små fräna kläder idag.

Andra dagen på praktiken och det gick väl sådär, gick bättre igår. Fick mig en bra nyhet och sen så var det ingen bra nyhet längre. Började tolv och fick försöka göra allt själv (inte laga mat förstås) och sen vid två kom JoJo och det var då jag hade värsta flytet. Dunia hjälpte mig lite i kassan, under dagen har jag suttit och skrivit upp det mesta av det som man skall göra om dagarna så jag kommer ihåg det.

Fick sluta klockan 5 idag och tack gode gud för det, hade värsta huvudvärken och tyvärr har jag den fortfarande. Jaja Raggarn är här och det blir väl att sova snart HOPPAS jag iaf. Ska ju upp halv 11 imorgon så måste få sova lite inatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar