måndag 16 augusti 2010

Jojo och Biruté, kommer bli saknade :'(

Snart är det dags att fågelungarna lämnar sina bon... Blir ledsen, har inte alls haft tid att träffa dom så mycket under sommaren pga att den enat jobbat 24/7 och den andra har varit bortrest. Och nu skall snart Biruté flytta till Stockholm och Jojo skall iväg på något annat ställe. Kommer sakna dom så, hoppas jag bara kan ta en heldag med dem innan de sticker iväg. Har ångrat mig en längre tid att det blev som de blev mellan oss 3 men det har blivit bättre och kanske, säger bara kanske kan det bli mycket tajtare igen. Men vi får se vart vi alla hamnar tills slut. Hoppas ni får det bra vart ni än hamnar och vi ses nog igen till slut.

Känns som om jag också bara vill flytta iväg någonstans för har en liten känsla i magen, som en förödmjukelse. Bli lämnad kvar i den här skit staden. Men nu lovar jag att jag söker mig ett jobb längre söderut i landet, tänker inte stanna kvar här utan att ha något syfte i det.



(bilderna kommer från en vacker dag för länge sedan)
Kommer sakna er så, hoppas att vi träffas i framtiden igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar