måndag 22 november 2010

Vill sova nu


Kanske ska gå in till grannen och se på hennes förråd (som vi fann ut att det fanns för ett litet tag sedan), eller sätta mig brevid Pontus och spela lite tv-spel.

Önskar bara att jag kunde bli trött och somna nu, men så enkelt är det inte. Träffade Sakar på bion, hon jobbar där och tjänar 95 kronor i timman!!! Och jag tjänar mellan 85-90 kronor per timme liksom. Surt detta. Imorgon blir det CV skrivande efter jobbet, måste hitta något söndags/kvällsjobb eller helt enkelt ett nytt jobb. Trodde aldrig att jag skulle försörja min pojkvän, visst jag vet hur han är och vad han är kapabel till men trodde ju inte att det skulle gå så långt som detta... Hade hoppats på att få försörja en liten bebis (om några år) men man skall ju ha ett riktigt jobb till det vill säga då. Jaja kampen om överlevnad fortsätter imorgon bitti igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar