lördag 7 augusti 2010

Blir irriterad

Inget att egentligen bli irriterad över men lite fräckt tycker jag att det är. Hade en gång i tiden en bästa vän vars namn var Anna.. Träffade på henne snabbt en gång efter att va slutat 9;an och hon verkade inte vilja prata med mig. Som om man är upptagen när man sitter på en parkbänk liksom. Inte för att jag bryde mig, är man otrevlig på ett sådant sätt och inte ens frågar hur det är och vad jag gör om dagarna så behöver inte jag själv vara vänlig tillbaka.

Men sak samma, har lagt till denna människan ett x-antal gånger nu på fb men hon nekar min vänförfrågan varje gång. Bara undrar har man gjort något fel? Nej knappast vi har bara gått i samma klass och pratade på rasterna. Inga duma ord jämt med varandra ingenting alls. Men vad jag har hört är denna människan inte så snäll och rar som hon var förr i tiden så ska inte ta åt mig.

Att vara vän på fb betraktar jag mer som en bekantskap, man vet på ett ungefär vem det är men umgås inte på fritiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar