söndag 21 november 2010

Tillbaka igen


Tillbaka igen, dags att skriva av sig lite. Saknat mig?

Hur länge sen kan det vara nu sen jag skrev sist, 2 månader eller så. Har nog tappat många läsare.. Om jag hade några ^^

Senaste tiden har man jobbat som en dåre för att försörja sig själv och en lat pojkvän. Än så länge har pengarna räckt till men jobbet suger verkligen. Trodde då aldrig att jag skulle jobba som servitris på stans dåligaste restaurang (tyckte det innan jag fick jobbet), jobbar ihjäl mig 6 dagar i veckan för 8000 kronor i månaden bara. Är iaf bättre än 6000 som man fick från soc.

Jonte har flyttat (saknar honom lite) och erica har flyttat in. det är förvånansvärt va fort hon fick det hemtrevligt och mysigt tycker jag.

Har färgat håret svart (vet inte vad som flög i mig) och satt i hårförlägning. Älsklingen skall få ta och klippa bort lite för känner att den är lite för lång. Vill helst att det ser normalt ut. Har börjat julpynta lägenheten och har äntligen skaffat draperi till sov alkoven plus en ny soffa,tv-bord och matta.

Under veckan har vi rensat förrådet och garderoberna så nu äntligen är allt onödigt skräp borta. Fick oss en silver (plast gran) av min mamma som vi ska ha till jul och det ska bli kul och se hur vi skall klä den i år. Älsklingens pappa kom med en lysande idé, istället för kulor så kan man ha prips blå burkar hägnas i granen... Haha vi får med den saken ;)

Jag har varit mycket duktig de senaste tre månaderna, har gått ner 5 kilo! Stolt över mig själv, fast har varit jobbigt faktiskt. 5 kilo är inte mycket men genom att gå ner 5 kilo utan att träna så är det duktigt. Jaja ni bryr ju er inte om det iaf så behöver inte gå on mer på den saken.

Till veckan när jag får min lön (om kineserna tänker ge mig den) så skall jag satsa på en gymkort. Vet inte om jag skall satsa på badhuset eller Outlet. Vi får se, det beror helt på lönen det. Tänker inte träna stenhårt för att bli smal, nej faktiskt inte. Vill bara få upp konditionen igen. Både min kropp och mitt psyke kommer att må så mycket bättre.

Jaja nu har man bablat tillräckligt =) sov så gött på sej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar