tisdag 23 november 2010

Smirnoff MULE...


Just kommit hem från jobbet, var lika tråkigt som vanligt. En hälsoinspektör kom idag (hon kan inte ha varit mer än tre år äldre än mig) cheferna kan inte ha varit bereda på det, såg så ut iaf. De fick kritik om att det var smutsigt på visa ställen och lite andra småsaker. Själv fick jag ingen kritik alls om hur det såg ut vid disken. Är mitt så kallade "kontor" HAHA!

Längtar till torsdag för då kommer spritleveransen med de nya cidersorterna, undrar verkligen om Smornoff Mule verkligen blir så populärt. Men men det får vi se på lördag hur många som är kvar.

Tycker att dagarna gått fort nu, är onsdag "lill lördag" imorgon och då äntligen får jag ta mig ett glas vin. Hann ju inte det i lördags för jobbade till halv 9, gick hem och började städa och så kom Älsklingens små systrar inte allt för länge efter det.

Nu blir det simpson en liten stund, hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar