tisdag 23 november 2010

Duschad och redo för mys...


Gött och få ha duschat, duschade ju inte själv heller för den delen ;)

Det verkar helt plötsligt OK att lägga ut utmanande/fjortis och utvickningsbilder. Inte ska jag vara seg på att hänga med i trenden. Fast jag tycker inte detta är en "utvicknings bild" nej det är när man sitter i underkläder eller tex byxor och bh... beror helt på hur man står och så. Nej men allvarligt talat jag kan allt ta värre bilder än så här. Dock tar älsklingen de bilderna direkt och låter mig inte få dem tillbaka om ni fattar vinken. Thihihi...

Älsklingen har små syskon som jag FÖRSÖKT att förklara vad som är rätt och fel på internet (jag har inte lyckats, bilden säger nog varför) den ena är det redan försent för, den andra är för smart men de är de två minsta jag hoppas på att de inte skall falla för "trycket" med dagens påhopp med sådan skit.

HAHA va "bra" förebild man är, defenitift inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar