torsdag 12 augusti 2010

Hello Kitty och brunhårig igen

Blev brunhårig igen, jag var fin i blont men orkar inte hålla på och blondera varje månad och det sliter så förbannat. Så det fick bli mörk gyllenbrun färg i håret nu.

Mamma har hittat hus och morfar gillade huset, har vi tur så köper morfar det och så kan jag äntligen flytta härifrån men hur lång tid det kan ta vet jag inte. Tror inte morfar är så förtjust i att gräva fram 1,7miljoner bara sådär liksom. Men ingenting är säkert än!

Imorgon blir det att leta efter ny praktikplats, har mått så dåligt ett tag och känner att jag måste få jobba upp psyket ett slag innan jag orkar ett hårt fysiskt arbete. Klockan 10 ska man vara på arbetsförmedlingen också, sen blir det ner till komvux och se om man kunde få börja läsa upp svenska b betyget en anning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar