tisdag 23 november 2010

Mmmmums, älsklingen!

Mys pys ikväll, blir varmasmörgåsar och kanske ett glas vin idag istället för imorgon. Gubben min har praktiserat idag och fick goda nyheter. Det blir kanske lite jobb framöver till honom. STOLT över honom nu. Får hoppas på att det blir fast anställning lite senare.

Vanetta skulle egentligen komma idag så det blev inget gym idag, en halvtimme före jag slutade skrev hon att hon kommer imorgon. Får hoppas på det så man kan träna på torsdag istället då. Men det beror ju på om jag får lönen imorgon så kan jag köpa gymkort innan jobbet och då har det ingen betydelse när Vanetta kommer. Kom på det att det kanske låter dumt när jag säger att jag skulle få lönen idag men det står liksom i mitt anställningsbevis på att jag skall få lön den 23;e (idag) varje månad. Än så länge har den inte kommit. Men men får den väl så småning om.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar